Alla inlägg den 28 februari 2021

Av Annika - 28 februari 2021 15:04

Vi går promenad på helgen hela familjen. Skulle bli längre sträcka om det inte fanns hinder för det nu.
Skönt, var riktigt varmt. Fika på trappan sen med kaffe och godsaker min yngsta gjort.

Självklart sätter jag på Pokémon go när vi går ut och går, kul att knäcka ägg. :)

Av Annika - 28 februari 2021 09:55

Jag skäms och känner skuld för att jag mår dåligt just nu. Att det drabbar ekonomin.
Jag skäms för att jag inte fixar jobbet just nu.
Hela jag skäms, fast det borde jag inte göra. Kanske det är en del jag ska gå igenom och sen acceptera bara.

Igår var vi ute i trädgården och grillade korv till lunch. Alla 4 och en av katterna. Kallt men så mysigt. Lite sol och frisk luft för våra tonåringar som helst är inomhus. Bra att de inte får välja ibland, då har vi oftast väldigt trevligt.

Söndag idag. Kanske en promenad eller en kaffe på trappan. Måla lite blir det i alla fall, jag försöker sätta mig och inte ha bestämt vad det ska bli.

Med önskan om en trevlig solig dag till den som kanske läser.

Ovido - Quiz & Flashcards