Alla inlägg den 30 oktober 2023

Av Annika - 30 oktober 2023 13:16

Ja nu blir det snöoväder och lär bli värre framåt natten och imorgon. Idag har jag en tonåring som ska på vift med flickvännen så han ska till bussen. Imorgon ska dottern till en kompis och sova över. Tur det inte är så långt att köra, vilket jag egentligen inte vill med min trötta hjärna..

Lagade lunch från scratch idag. Alla är hemma, det är ju höstlov och maken jobbar hemma. Inga rester alltså, det är trevligt med nylagad mat. Kassler och det blev 2 olika sorter, med pasta till.

Jag vilar min hjärna med att måla. Har insett att det är mental vila att leka med färg. Vått i vått, vilket kräver lite torkning mellan de olika färgerna.

Lägger kanske ut resultatet sen.

Vila nu, ont i huvudet efter en minst sagt rörig och mentalt jobbig söndag. Ordningen är återställd nu i alla fall.

Ha en trevlig eftermiddag!

Utsikt från mitt målarställe.

Vått i vått blir en jultomte så småningom .

Ovido - Quiz & Flashcards