Alla inlägg den 3 mars 2021

Av Annika - 3 mars 2021 10:44

Idag tar jag med tonåringar till kära mor på fika efter lunch.
Igår fick jag inget gjort på hela dagen. Det är inte bra för mig alls att inte göra någonting. Blir deppig av det bara.

Ur sängen tidigare idag. Jag bytte sakerna till pumpen och åt frukost. Tänkte att ni skulle jag måla. Hade igår förberett och fixat restpapper tejpade på kartong. Bara att köra på.

Kvalitet på papper skiljer sig otroligt åt. Detta jag lägger in bild på halkar färgen bara runt, blir ingen ordning alls. Sen är färgen olika beroende på pigment och sånt. Inser ju att man kan handla ihjäl sig på sånt också.

Där kära mor bor finns det en del Pokémon möjligheter. Ungarna tar sig väl för pannan av att modern vill ta den rundan sen OCH ha sällskap. Stackars barn, eller hur?

Ovido - Quiz & Flashcards