Alla inlägg den 4 mars 2021

Av Annika - 4 mars 2021 21:43

Var in till staden och sjukhuset för kontroll. Handla efteråt tillsammans med mitt sällskap. Kom hem och var så oerhört trött. Lägger mig vanligtvis aldrig och vilar, men idag gjorde jag det. Var så skönt att bara blunda och låta tankarna flyga förbi.

Sjukskriven en månad till. Det känns bra, ska ringa till Psyk och be om kontakt med läkare. Möte med chef på tisdag inför möte med HR. Rehabiliteringsplan ska göras. Blir säkert bra.

Har skickat en intresseanmälan till kurs i administration på distans. Vet ju inte om jag kommer orka, men informationen kan jag ta del av. Jag vill nog vidare till något annat. Det har nog varit så ett tag. Jag har över 20 år kvar till pension, barnbarn (?!?) och sånt. ;) :)

Har ingen bild till er idag. Återkommer med det imorgon, då ska jag ha målarträff via nätet.

Snart sängläge, så god natt på er.

Ovido - Quiz & Flashcards