Alla inlägg den 2 december 2023

Av Annika - 2 december 2023 16:19

Äntligen blev den klar! Det tog lite tid, då jag inte orkar så länge i taget. Är väldigt nöjd med den.

Igår bakade dottern lussebullar, och jag hjälpte till. De blev supergoda.

Nu kommer adventskalenderöppning.
1/12 bjöd på detta nagellack. Är inte nöjd med färgen, så jag kommer nog inte använda den. Nu någon beige variant.
2/12 detta, ett vinrött nagellack som är mer i min stil. Det är med lite förväntan jag öppnar varje dag.

Efter en intensiv eftermiddag, med lussebullsbakning och diskning, matlagning och sen 3 timmars tv, samt morgonens 2 km promenad är jag helt slut, trött och huvudvärk. Jag har verkligen inte gjort ett enda dugg idag. Dottern gjorde amerikanska pannkakor till lunch, jättegott. Nu ska jag fundera på middagen. Finns lite av varje i kylen.
Lutar åt att göra något av blandfärs. Kan bli biffar korvbröd med potatis i airfriern.

Nu önskar jag er en trevlig kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards