Alla inlägg den 26 september 2023

Av Annika - 26 september 2023 14:40

I morse gick vi en promenad på 1,5 km jag och vovve. Ställde inte in klockan på den tyvärr. Efter lunch tog vi en längre promenad på 5 km. Så nöjd. Vädret var perfekt, 18 grader och solsken ?.

Igår skrev min chef. Det blir ett möte nästa vecka. Chef, jag, facket och ev HR. Han sa att han var osäker på om företagshälsovården var rätt väg att gå. Suck. Min utmattning beror i första hand på arbete. Jag har kontaktat mitt huvudskyddsombud och kommer prata ihop mig med honom innan. Har anteckningar, så de ska jag skicka till honom innan möte. Men, jag höll mig kortfattad i Mail med chef, ställde inga onödiga frågor. Stolt över mig själv. Det blir som det ska. Vill de avskaffa mig, fine! Det finns andra jobb. Punkt. På torsdag får jag förhoppningsvis prata med facket, till dess lägger jag det åt sidan.

Sjukersättning är beviljad! Hipp hurra!

Nu blir det lite kaffe och något att höja blodsockret med efter promenaden.

Önskar er en härlig dag.

Ovido - Quiz & Flashcards