Alla inlägg den 12 januari 2024

Av Annika - Fredag 12 jan 12:42

Precis!
Idag är värsta dagen på väldigt länge. Vilade när jag kom hem från den vanliga turen med ungdomarna till bussen och vovve till dagmatte. Kom hem, lade mig. Orkade inte slappna av. Jag har tvättat en maskin tvätt, samtidigt vilade jag i soffan utanför badrummet. Tog mig lunch, såg på serie, ett halvt avsnitt. När nästa avsnitt kom, gav jag upp. Vilar i soffan. Ont i ögonen och en alarmerande trötthet. För att inte tala om rastlöshet.

Att hämta vid hockey igår var inte bra. Jag orkade inte titta på vägen, alla mötande ljus och alla andra intryck. Jag blundade det mesta av vägen. Blev sent i säng också.

Bara halva dagen har gått. Ska hämta en ungdom vid bussen och hunden, sen kommer de andra hem runt 17- tiden. Hur ska jag fördriva tiden? Orkar inte vila och blunda hela tiden.

Kaffesugen, får ta en vilopaus från vilan och ta mig kaffe helt enkelt.

PISSDAG!!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards