Alla inlägg den 30 november 2023

Av Annika - 30 november 2023 19:19

Igår bakade jag och dottern pepparkakor. Köpedeg, har gjort deg en gång och tror jag håller mig till köpt. Det var en väldigt trevlig stund vi hade. Lyssnade på julmusik och pratade. Resultatet blev jättebra och de var så goda. Nu finns det hembakade till adventsfika på söndag.

Jag ser fram emot imorgon. 1 december. Jag hör till sortens människa som gärna har en egen adventskalender. Alla i familjen får en egen i år. Så spännande!!!!!! Adventskalender på tv ska jag titta på imorgon också med dottern. Spännande att se fortsättningen på Trolltider, jag älskade den som barn.

Efter pepparkaksbak igår var jag helt slut idag, så jag har inte gjort något alls. Som jag sa till maken, jag har betalt för att vila, det har jag verkligen. Så jag gör just det, vilar.

Här kommer bilder från pepparkakor igår och morgondagens adventskalendrar.

Må så gott! Kram

Jag kan se fram emot en kalender fullspäckad med nagellack och tillbehör. :)

Kinderöveraskningar till dottern.

Hariboöveraskningar till sonen.

Pipor av favoritgodiset lakrits till maken.

Blandade godbitar till vovven.

Ovido - Quiz & Flashcards